Последователи

22 юни 2017 г.


АЗ НЕ ОБИЧАМ - Владимир Висоцки 


 Аз не обичам изхода фатален 
и няма да ми писне да съм жив. 
И мразя се, когато съм печален, 
когато пея, а не съм щастлив.
Аз хладния цинизъм не обичам 
/Не вярвам във възторга въобще!/, 
през рамото ми някой да наднича, 
писмата ми друг да ги чете.

Аз мразя разговори полусмели, 
полунеща да шепнат с полуглас. 
Аз ненавиждам в гръб когато стрелят, 
когато в упор стрелят - мразя аз.

Аз не обичам с клюки да се калям, 
а също и съмнението зло. 
Аз не обичам змийски да ме галят, 
с желязо да ми стържат по стъкло.

Аз мразя ситите душички, свити, 
аз предпочитам истинския риск. 
Да бъдеш честен вече е събитие 
и чест е днес да бъдеш ти сплетник.

Аз мразя счупени крила да виждам, 
изпитвам жал, но само към Христа. 
Насилието както ненавиждам, 
така и ненавиждам слабостта.

И мразя се, когато се страхувам. 
Когато бият някой без вина. 
Когато във душата ми нахлуват 
и в нея храчат своята злина.

Аз мразя - и манежи, и арени - 
там сменят милиона за петак. 
Дори след най-големите промени 
аз няма да ги заобичам пак. 
Превод от руски: Румен Леонидов 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най-добрият начин да правите пари онлайн Вътрешният лечител 2 - медитация „Вътрешният лечител“ е серия от аудиопрограми с хипноза – или рела...