Последователи

21 юни 2017 г.


ЗА ТЪМНОТО В ДУШАТА СИ МИ РАЗКАЖИ... & John Sokoloff - Loyola Sunset 


 За тъмното в душата си ми разкажи...
За светлото -- сама ще се досетя!
Къде погребваш мъртвите мечти
и трепетите тайни на сърцето;
къде оставяш другото си „аз",
когато се усмихваш на подлеца,
къде таиш гнева си необязден
и храниш на омразата живеца...
За тъмното в душата си ми разкажи...
За болката, която те изгаря...
За спомена, от който ти горчи
и за кошмара, който се повтаря...
За грешките -- човешките -- и тези,
които само Господ ни прощава...
За стъпките ти по ръба на бездната
и за сълзите, в тъмното оставени...
За пътища с примамливи лица,
внезапно свършили във пустотата...
Накрая ми кажи за любовта
и вечната й сянка -- самотата...
Как носиш туй, което ти тежи,
как с мъртвите любови се сбогуваш...
За тъмното в душата си ми разкажи --
a светлото сама ще дорисувам...

Весела Димова .

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най-добрият начин да правите пари онлайн Вътрешният лечител 2 - медитация „Вътрешният лечител“ е серия от аудиопрограми с хипноза – или рела...